A Cardinal Kft.-ben több mint húsz éve fejlesztünk elektronikus dokumentumkezelő megoldásokat. CRAFT dokumentumkezelő keretrendszerünk a technológiai fejlődés és a jogszabályi változások, valamint a megújuló ügyféligények miatt folyamatos funkcióbővüléssel, technológiailag megújulva tart lépést a változó piaci követelményekkel.
A rendszer biztosítani képes a jelentős dokumentumforgalommal és összetett ügyintézési folyamatokkal rendelkező vállalkozások, pénzügyi szolgáltatók ügyviteli folyamatainak, dokumentumkezelésének ellenőrzött és átlátható kézben tartását. A CRAFT rendszer szolgáltatásait modulárisan építettük ki, így az egyes modulok egymástól függetlenül, önállóan is alkalmazhatóak, illetve illeszthetők a már meglévő felhasználói alkalmazásokhoz.
Átfogó, elektronikus dokumentumkezelést támogató keretrendszerünk több, mint 500 telephelyen, naponta több tízezer dokumentum feldolgozását végzi, hozzávetőlegesen 100 millió dokumentum összdarabszám mellett.
A rendszer végzi a dokumentumok iktatását, digitalizálását, támogatja a dokumentumok teljes életciklusát, azok szabályozott ügyintézési folyamatát. Moduljai a modern kor ügyviteli folyamataival szemben támasztott valamennyi dokumentumkezelési követelménynek megfelelnek, a fizikai iratok nyilvántartásától, azok mozgatásán, archiválásán, kölcsönzésén keresztül, a már digitalizált dokumentumok több szempont szerint rendezett nyilvántartásáig.
A CRAFT rendszert úgy építettük ki, hogy az, a papír alapon és a különböző elektronikus csatornákon (e-mail, fax, fájl feltöltés) érkező dokumentumok egységes kezelését tudja biztosítani.
A rendszer 2018. évi legfrissebb verziójának széleskörű paraméterezhetőségével lehetővé tettük a felhasználók számára az adattartalmak és a folyamatok egyedi tervezését és kezelését. Az új workflow modul biztosítja a folyamatokhoz önvezérlő lépések megadását, a folyamatlépésekhez kapcsolódó automatikusan végrehajtódó tevékenységek és feltételek felhasználók általi meghatározását. A rendelkezésre álló eszközök segítségével a folyamat tervezője előírhat akár más rendszerekkel való adatcserét vagy folyamatszinkronizálást is.
A CRAFT rendszer jelenlegi fejlesztésének eredményeképpen hamarosan bevezetésre kerül a CRAFT Hiteles Archiválás szolgáltatás. A megoldással biztosítható a jelenleg még papír alapon kezelt dokumentumok digitalizálása (szkennelés), azok minősített tanúsítvánnyal történő elektronikus aláírása, mellyel az egyes dokumentumok hosszú távú joghatása is megőrizhető.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.