A Cardinal Kft.-ben több mint húsz éve fejlesztünk elektronikus dokumentumkezelő megoldásokat. CRAFT dokumentumkezelő keretrendszerünk a technológiai fejlődés és a jogszabályi változások, valamint a megújuló ügyféligények miatt folyamatos funkcióbővüléssel, technológiailag megújulva tart lépést a változó piaci követelményekkel.
A rendszer biztosítani képes a jelentős dokumentumforgalommal és összetett ügyintézési folyamatokkal rendelkező vállalkozások, pénzügyi szolgáltatók ügyviteli folyamatainak, dokumentumkezelésének ellenőrzött és átlátható kézben tartását. A CRAFT rendszer szolgáltatásait modulárisan építettük ki, így az egyes modulok egymástól függetlenül, önállóan is alkalmazhatóak, illetve illeszthetők a már meglévő felhasználói alkalmazásokhoz.
Átfogó, elektronikus dokumentumkezelést támogató keretrendszerünk több, mint 500 telephelyen, naponta több tízezer dokumentum feldolgozását végzi, hozzávetőlegesen 100 millió dokumentum összdarabszám mellett.
A rendszer végzi a dokumentumok iktatását, digitalizálását, támogatja a dokumentumok teljes életciklusát, azok szabályozott ügyintézési folyamatát. Moduljai a modern kor ügyviteli folyamataival szemben támasztott valamennyi dokumentumkezelési követelménynek megfelelnek, a fizikai iratok nyilvántartásától, azok mozgatásán, archiválásán, kölcsönzésén keresztül, a már digitalizált dokumentumok több szempont szerint rendezett nyilvántartásáig.
A CRAFT rendszert úgy építettük ki, hogy az, a papír alapon és a különböző elektronikus csatornákon (e-mail, fax, fájl feltöltés) érkező dokumentumok egységes kezelését tudja biztosítani.
A rendszer 2018. évi legfrissebb verziójának széleskörű paraméterezhetőségével lehetővé tettük a felhasználók számára az adattartalmak és a folyamatok egyedi tervezését és kezelését. Az új workflow modul biztosítja a folyamatokhoz önvezérlő lépések megadását, a folyamatlépésekhez kapcsolódó automatikusan végrehajtódó tevékenységek és feltételek felhasználók általi meghatározását. A rendelkezésre álló eszközök segítségével a folyamat tervezője előírhat akár más rendszerekkel való adatcserét vagy folyamatszinkronizálást is.
A CRAFT rendszer jelenlegi fejlesztésének eredményeképpen hamarosan bevezetésre kerül a CRAFT Hiteles Archiválás szolgáltatás. A megoldással biztosítható a jelenleg még papír alapon kezelt dokumentumok digitalizálása (szkennelés), azok minősített tanúsítvánnyal történő elektronikus aláírása, mellyel az egyes dokumentumok hosszú távú joghatása is megőrizhető.