Rólunk

Történetünk

Társaságunk 25 éve fejleszt elektronikus banki alkalmazásokat, valamint dokumentumkezelő rendszereket saját fejlesztő csapatával. Ez idő alatt cégünk a hazai bankinformatikai és a dokumentumkezelő piac meghatározó szereplőjévé vált. Saját fejlesztésű alkalmazásainkkal független szolgáltatóként elsősorban a pénzügyi szektor szereplőit támogatjuk.

A 100% magyar magántulajdonban álló cégünk több, mint 40 fős csapattal Budapest II. kerületi irodájában végzi a szoftverek fejlesztését és támogatását. Alkalmazottaink magas szintű munkáját önállóan végzett K+F tevékenységünk egészíti ki, melynek eredményeként rendszereinket folyamatosan megújítjuk, illetve számos innovatív és úttörő megoldást kínálunk partnereink számára.

Informatikai alkalmazásaink személyre szabott szállítását követően ügyfeleinknek támogatási szolgáltatást biztosítunk. Megbízóinkkal való több mint két évtizedes együttműködés alatt olyan partneri kapcsolatot sikerült kialakítani, ami biztos záloga az előttünk lévő évek technológiai kihívásaira való közös, eredményes felkészülésnek. 

Munkahely

Az alacsony fluktuációnak köszönhetően kollégáink átlagosan közel 15 év szakmai tapasztalattal rendelkeznek. Minden évben megünnepeljük a régóta nálunk dolgozó kollégákat, akárcsak minden februárban a cég születésnapját. Irodánk tágas zöld kerttel rendelkezik, ami nem csak a nyári ebédszüneteknek ad helyet, de esti grillezéseknek és sportolásnak is. Kerékpárral ingázó kollégáinknak zuhanyzót és öltözési lehetőséget biztosítunk.

Céljaink

Szoftvereink és rendszereink fejlesztésével ügyfeleink igényeinek minél teljesebb körű kiszolgálása mellett, a felmerülő feladatokra hosszú távon fenntartható, az aktuális iparági szabványoknak és jogszabályoknak megfelelő megoldásokat kívánunk biztosítani. Rendszereink bővítése során integráljuk az új technológiákat és lehetőségeket (pl. API, open banking, mobil alkalmazások) – ezzel reagálva a kor digitalizációs kihívásaira.

0
év tapasztalat
0+
integráció
0+
vállalati Electra ügyfél
0+
lakossági Electra ügyfél
Ügyvezető

Nagy M. Zoltán

Fejlesztési Vezető

Gyimesi István

Több mint 20 éve foglalkozom netbanki rendszerek fejlesztésével, a pénzügyi szolgáltató́ szektor internetes környezetben megvalósítható́ innovációival. Az ELTE programtervező-matematikus szakán való végzésemet követően 1998-ban csatlakoztam fejlesztőként a Cardinal Számítástechnikai Kft. fiatal csapatához. 2004-től vezetőként irányítom az internet és mobil banking rendszerek, valamint a mobil banki alkalmazások fejlesztését végző, egyre bővülő, innovatív közösség munkáját.

Fejlesztési Vezető

Venczel Tibor

Több mint 20 éve foglalkozom dokumentum-kezelő rendszerekkel, 1999 óta a Cardinal Kft. munkatársaként. Az ELTE programtervező-matematikus szakának elvégzését követően az ELTE Informatika tanszékének oktatója voltam, ahol programozási módszertannal foglalkoztam. 1989-1992 között az University of Leeds (UK) PhD programjának keretében a digitalizált sematikus molekula rajzok elemzésével szereztem PhD fokozatot. A Cardinálnál töltött évek során nagy tapasztalatra tettem szert a pénzügyi szektor dokumentum-, és ügykezelő rendszereinek kialakításával kapcsolatban.

Fejlesztési Vezető

Soós András

Értékek továbbítása – ez a feladatunk. Kicsi vagy nagy ügyfél, több ezer, vagy csak egyetlen tranzakció – számunkra egyaránt fontos. Az alapvető̋ cél ugyanaz: az érték oda kerüljön, ahova küldték. Mindig, mindenkinél, biztonságban. Partnereink és ügyfeleik részéről ez egy egyszerű, de egyben nagyon szigorú elvárás, melyhez a hagyományos, bevált módszerek megtartása mellett csak folyamatos fejlesztéssel, megújulással és az igényekhez való́ rugalmas alkalmazkodással lehet megfelelni. Ezekben rejlik fejlesztő csapatunk sikeressége.

CRAFT Támogatási Vezető̋

Zsömle Attila

2004-ben kerültem a Cardinalhoz és azonnal megfogott az itt dolgozó́ csapat elhivatottsága az ügyfelek, és a folyamatosan megújuló technológiák iránt. Hiszem, hogy egy sikeres cég hosszú́ távú́ fejlődésének elengedhetetlen feltétele a hatékony terméktámogatás. Nagy hangsúlyt fektettünk arra, hogy szoftvereink rendszeres oktatása révén a felhasználók is egyre magasabb szinten elsajátíthassák a CRAFT dokumentum-kezelő̋ rendszerek használatát. Számunkra fontos, hogy ügyfeleink biztosak legyenek abban, hogy olyan szakembergárda áll rendelkezésükre, melyre mindig számíthatnak. Büszke vagyok rá́, hogy a Cardinal Kft.-nél dolgozva egy olyan közösség tagja lehetek, amelyik jelentős szerepet töltött be az elmúlt két évtizedben a magyar bankok informatikai életében.

Electra Támogatási Vezető

Borbáthné Bodó Réka

Programozó matematikusként végeztem a Kolozsvári Babes-Bolyai Tudományegyetemen. Több, mint egy évtizede vagyok a Cardinal Kft. csapatának tagja. A Support csoport vezetőjeként elsődleges célom az ügyfelek igényeinek megismerése, megértése, a cégünk által fejlesztett rendszerek minőségi támogatása.

Belelátunk a fejlesztési és üzleti folyamatokba, mélyrehatóan ismerjük az Electra rendszereket, működésüket, valamint szoros kapcsolatban dolgozunk a fejlesztőkkel és a rendszereinket használó kulcsfelhasználókkal is. Ennek eredményeképpen hatékonyan, gyorsan tudunk reagálni a megkeresésekre, a problémákat a lehető legrövidebb idő alatt megoldjuk. Csapatunk elhivatottsága, szakértelme, folyamatos tanulási vágya a sikerünk kulcsa!

Elektronikus banki rendszerek

A Cardinal Kft. Magyarországon elsőként kínált elektronikus banki szolgáltatást lehetővé tevő szoftvert a bankoknak és ügyfeleiknek 1994-ben. Electra termékünk a kezdeti telepített Ügyfélprogramot követően a technológia adta lehetőségeket felhasználva kiegészült Internet Banking és Mobil Banking majd MobilApp csatornákkal. A PSD2 európai pénzforgalmi irányelv hatályba lépésével a termékcsalád ötödik elemét az Electra openAPI csatornát 2019-ben vezettük be, megalkotva ezzel az Electra ökoszisztémát, melynek égisze alatt az egyes elektronikus csatornák egymás használatát támogatva, integrált működést biztosítanak az ügyfelek elektronikus bankolásában.

Dokumentumkezelő rendszerek

A vállalati és intézményi dokumentumkezelés terén felhalmozott 25 éves szakmai tapasztalatunk alapján kifejlesztett CRAFT rendszer moduláris felépítése lehetővé teszi vevőink dokumentumkezelési igényeinek rugalmas kielégítését. A rendszerbe integrált workflow-menedzsment támogatás biztosítja az egyedi ügyviteli folyamatok automatizált kezelését. A vonatkozó európai és magyar szabályozás 2018-ban való megújításával párhuzamosan minőségi előrelépést tettünk a Hiteles Elektronikus Archívum termékmodul létrehozásával, mely a kezelt iratok eIDAS szabvány szerinti Fokozott Biztonságú Elektronikus (AdES) illetve Minősített Elektronikus aláírását (QES) is támogatja – külső, akkreditált bizalmi szolgáltató bevonásával.

Virtuális chip kártya

A banki ügyfelek számláinak biztonságos távoli elérését lehetővé tevő, saját fejlesztésű ViCA alkalmazásunkat elsősorban pénzintézeteknek ajánljuk, mely támogatja az Európai Unió PSD2 Irányelv szabályozás-technikai standardja (EBA-RTS) által megkövetelt két faktoros, erős ügyfél-hitelesítési eljárással (SCA) szemben támasztott követelményeket Android,  iOS valamint Windows10 operációs platformokon.

Minőségbiztosítás és Információbiztonság

2003-ban vezettük be tevékenységünkbe integráltan az ISO 9001:2000 minőségirányítási és a BS 7799-2:2002 információbiztonsági rendszert. Követve a szabvány fejlődését, ma már az újabb MSZ EN ISO 9001:2009 és MSZ ISO/IEC 27001:2006 sztenderdnek megfelelően működtetjük integrált minőség- és információbiztonság irányítási rendszerünket, melynek való megfelelésünket a világ egyik legnagyobb ellenőrző és tanúsító vállalata, az SGS évente auditál.