Ügykezelés

Ügyek eljuttatása ügyintézőkhöz, közös kosár, kiszignálás, problémakezelés, automatizmusok

Ügykezelés

A folyamatban lévő ügyek kezelése sok kihívással jár. Tisztában lenni a folyó ügyekkel, kijelölni az ügyintézőket, kezelni az elakadásokat, biztosítani az ügyintézés zavartalan előrehaladását jelentős feladat. Ennek ellátásában segít a CRAFT rendszer ügykezelő modulja. Nyilván tartja a folyamatban lévő ügyeket, eljuttatja azokat a kijelölt ügyintézőkhöz. A szervezeti egységek munkájának támogatásához az ügykezelő rendszer eszközöket biztosít az osztályhoz rendelt ügyek kiszignálására vagy lehetővé teszi, hogy az ügyintézők a közös kosárból magukhoz vonjanak ügyeket. Támogatja a problémás ügyek kezelését. A rendszer által áttekinthetővé válnak az ügyek akár vállalati, szervezeti egység vagy ügyintézői szinten. Nyomon követhető az egyes ügyek előre haladása, könnyen észrevehetővé válnak a határidő-közeli, vagy már lejárt határidejű ügyek.

Lehetőségek

  • Ügyintéző elintézendő ügyeinek kezelése egy funkcióban
  • Ügykezelés társügyintézőként vagy megfigyelőként
  • Szervezeti egységhez vagy ügyintézői csoporthoz rendelt ügyek kiszignálása
  • Ügyek kezelése közös kosárból, az ügyintézők magukhoz vonhatják a feladatokat
  • Átszignálás, társügyintéző bevonása
  • Válaszlevél létrehozása
  • Hiánypótlás kezdeményezése, hiánypótló dokumentum beérkezésének figyelése
  • Kiegészítő folyamat kezdeményezése (pl. jogi állásfoglalás)
  • Problémakezelés, magasabb kompetenciájú ügyintéző bevonása
  • Határidő kezelés, ügy eszkalálása
  • Megjegyzések hozzáadása ügyhöz, riasztás szintű megjegyzések kezelése
  • Elektronikus dokumentum (fájl) vagy, fájl hivatkozás hozzáadása ügyhöz

Előnyök

Az ügyintéző az összes feladatát egy helyen kezelheti, a rendszer gondoskodik az ügyek megfelelő ügyintézőhöz történő eljuttatásáról.

Könnyen áttekinthetőek a szervezeti egységek, vagy az egész cég folyamatban lévő ügyei.

Az üggyel kapcsolatos minden információ egy helyen érhető el.

Ha az ügyintézés során egy felhasználó problémába ütközik a rendszer eszközöket biztosít ahhoz, hogy minél előbb segítséget kapjon és a probléma megoldódjon.

Dokumentált az ügy végrehajtásának menete, így nyomon követhető ki, mikor, milyen lépést hajtott végre, illetve milyen döntést hozott.

Általános jellemzők

  • Testreszabott megoldások
  • Pénzügyi szervezetek igényeihez igazított, megbízható rendszerek
  • A megrendelő által tervezhető folyamatok és adattartalmak
  • A cég egyéb rendszereivel szorosan együttműködő megoldások

TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE

Töltse le Craft termékünk részletes tájékoztatóját pdf formátumban!