Workflow alapú ticketing

Saját tervezésű elintézési ügymenetek biztosítása
Workflow alapú ticketing rendszerek

Workflow alapú ticketing

A ticketing rendszereknél is igaz az az általános szabály, hogy az egyszerű megoldások a problémák nagy részénél alkalmasak lesznek azok kezelésére. Ugyanakkor mindig vannak olyan bonyolultabb esetek, melyekre nem érdemes az általános megoldásunkat felkészíteni, mert azok csak bonyolítják az átlátható folyamatokat. A fentiek kezelésére a CRAFT rendszer ticketing modulja a beépített workflow tervező eszközeinek segítségével tetszőleges bonyolultságú, több lépcsős, sok résztvevős folyamatok kialakítását teszi lehetővé.

Lehetőségek

  • Összetett, részfolyamatokból álló, több szereplős feladatok megvalósítása
  • A megrendelő szakemberei által felépített folyamatok, nincs szükség fejlesztő közreműködésére
  • Testre szabott megoldások
  • Az általános workflow eszközben megismert lehetőségek
  • Folyamatok leírása grafikus eszközzel
  • Folyamat és lépés szintű határidők kezelése
  • Eszkalációs ágak definiálása, automatikus eszkaláció
  • Utasítások és feltételek definiálására szolgáló eszköz
  • Folyamatlépésekhez rendelhető utasítások, feltételek
Craft - ticketing rendszerek workflow

Előnyök

A szervezet saját igényeinek leginkább megfelelő, testre szabott folyamatok segítik a munkavégzés hatékonyságának növelését.

A cég más folyamatainak kialakításakor is használt eszközök alkalmazása könnyebbé teszi a tervezési munkát.

Általános jellemzők

  • Testreszabott megoldások
  • Pénzügyi szervezetek igényeihez igazított, megbízható rendszerek
  • A megrendelő által tervezhető folyamatok és adattartalmak
  • A cég egyéb rendszereivel szorosan együttműködő megoldások

TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE

Töltse le Craft termékünk részletes tájékoztatóját pdf formátumban!