ISO tanúsítványaink felülvizsgálata és megújítása

Cardinal Kft. > Blog > ISO tanúsítványaink felülvizsgálata és megújítása

Eredményesen zárult a Cardinal Kft. integrált Minőség- és Információbiztonság Irányítási Rendszerének 2020. évi auditálási folyamata.

A Cardinal Kft. 2003-ban vezette be integrált Minőség- és Információbiztonság Irányítási Rendszerét, majd ugyanebben az évben az SGS külső auditja nyomán megkapta az MSZ EN ISO 9001:2001 szabvány szerinti Minőségirányítási Rendszer tanúsítványt, továbbá a magyarországi szoftverfejlesztő cégek közül az elsők között szerezte meg a BS 7799-2:2002 Információbiztonság Irányítási Rendszerre vonatkozó tanúsítványt.

Társaságunk vezetése elkötelezett abban, hogy a cég által működtetett rendszerek és irányítási folyamatok a mindenkori legfrissebb szabványoknak megfelelően, folyamatosan karbantartásra, illetve megújításra kerüljenek. Ennek keretében a kiinduláskori szabványok továbbfejlesztését mi magunk is követtük, így a minőségirányítási rendszerünk ma már az MSZ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015) szabványnak felel meg.

A Minőségirányítási Rendszertől (MIR) azt várjuk el, hogy az általunk létrehozott termékek, valamint az azokkal kapcsolatos szolgáltatásaink kielégítsék a

  • a termékekre és szolgáltatásokra vonatkozó jogszabályi előírásokat, szabványokat,
  • üzleti partnereink, valamint a saját magunk által megfogalmazott követelményeket, annak a célnak az elérése érdekében, hogy azzal
  • növelni tudjuk ügyfeleink vevői elégedettségét.

Információbiztonság Irányítási Rendszerünket (IBIR) ma már szintén a legújabb magyar és nemzetközi szabvány, az MSZ ISO/IEC 27001:2014 (ISO 27001:2013) szerint működtetjük. Az IBIR alkalmazásával azt a célt kívánjuk elérni, hogy az

  • biztosítsa Társaságunk üzletmenetének folytonosságát,
  • csökkentse az esetleges biztonsági incidensek miatt fellépő anyagi kárt, a
  • bekövetkezésükkor kifejtett hatások megelőzésével, illetve lehetséges minimális szintre szorításával.

Ezáltal is biztosítva

  • a megfelelő és arányos biztonsági intézkedések kiválasztását, melyek
  • védik a felhalmozott információs vagyont és
  • valamennyi partnerünkben bizalmat keltenek cégünkkel és annak működésével szemben.

Az SGS szakemberei az integrált Minőség- és Információbiztonság Irányítási Rendszerünk bevezetése óta rendszeres időközönként végzik el a vonatkozó protokoll szerinti auditálást, annak érdekében, hogy tanúsítványaink érvényessége folytonos legyen.

2020-ban tanúsítványaink érvényességi időtartama alapján meghatározott megújító auditra került sor az IBIR, illetve felülvizsgálati auditra a MIR esetében.

A lefolytatott két napos audit során az ellenőrök megvizsgálták Társaságunk működésének dokumentáltságát, a dokumentumok naprakészségét, azok fenti szabványoknak valamint a törvényi szabályoknak való megfelelőségét. A folyamat eredményeként a Cardinal Kft. újabb egy évre megkapta a vonatkozó szabványok Minősítő Tanúsítványát.