A vállalkozások hatékony működésének alapja a napi folyamatok informatikai rendszerrel történő támogatása. Kiemelten fontosak tehát azok a munkafolyamatok, melyek ezen rendszerek működtetését segítik. Az informatikai rendszerek fejlesztése azok bevezetésével nem zárul le, az folyamatos feladatot jelent teljes életciklusuk alatt. A felmerülő új igények megvalósítása vagy a rendszerekben előforduló hibák javítása szükségessé teszi, az ezzel kapcsolatos feladatok koordinálását és dokumentálását is.
A felmerült problémák kezelése ellenőrzött keretek között történik a hiba vagy igény rögzítésétől a lezárásáig. Nem merülnek feledésbe a problémák.
A hiba megoldásával kapcsolatos információk dokumentálhatók, így a hiba ismétlődésekor már az ismert módszert lehet alkalmazni. Más üzemeltető által megoldott problémákat nem kell újra megoldani.
Az üzemeltetésre felvett új kollégák betanítása is könnyebbé válik.
A dokumentáltság biztosítja az ISO elvárások jobb teljesítését is.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.