Az egyre növekvő digitalizáció és az elektronikus kommunikációs csatornák szélesebb körű használata mellett továbbra is nagy szerepe van a vállalatok életében a hagyományos postai úton továbbított küldeményeknek. A kimenő levelek összegyűjtése, feladása, a visszaérkező tértivevény bizonylatok papír alapú kezelése, azok tárolása, esetleges későbbi visszakeresése alapvető követelmény a szervezet méretétől függetlenül. A fenti folyamatok közös jellemzője, hogy azok jelentős erőforrást igényelnek. A CRAFT rendszer támogatja a Magyar Posta elektronikus szolgáltatásainak használatát, amivel nagymértékben megkönnyíthető és gyorsítható a nagy mennyiségű küldemény feladása és a küldemények tértivevényeinek gyors, rendezett kezelése.
Magas munkaerő- és időigényű tevékenységek válthatóak ki automatizáltabb, ezáltal gyorsabb és jobban visszakövethető folyamatokkal.
A kimenő dokumentumok előállítása során feljegyzett adatokból automatikusan elkészülhet a posta követelményeinek megfelelő elektronikus feladójegyzék.
Teljesen elektronizált kapcsolat a Postával, mind a Postának átadott, mind a postától kapott információk elektronikus formában kerülnek kezelésre. Ez lehetővé teszi az automatikus feldolgozást.
A postázott iratok összekapcsolásra kerülnek a beküldött és a visszaigazolt feladójegyzékkel, valamint az irathoz tartozó tértivevénnyel is, így egy iratból kiindulva egyszerűen, egy helyen lehet minden vele kapcsolatos postázási iratot megtekinteni, gyorsítva és egyszerűsítve az ügyféllel vagy a Postával való egyeztetéseket.
A Posta validálja a beküldött feladó jegyzékeket, így az esetleges problémák már az átadás előtt kiderülnek és azonnal orvosolhatóak.
A Posta bizonyos esetekben díjkedvezményt ad az elektronikus feladójegyzékkel feladott dokumentumokra.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.