Projekt sablontár

Projektek alapdokumentációinak sablonjait tartalmazó sablontár

Projekt sablontár

A projektek során rengeteg dokumentum keletkezik, melyek végső tartalma projektenként eltérő, de sokszor azonos alapokra épülnek. Célszerű tehát a lehetséges típusokból egy sablontár létrehozása, mely nagyban segíti a projekt dokumentálásáért felelős ügyintézők munkáját. A sablontár a gyakran használt dokumentum-típusokat tartalmazza, mely egyben eszközt biztosít a projekt aktuális információi alapján történő dokumentum-generálásra. A sablontárból kiemelt dokumentumot pedig csak az adott esetre jellemző részletekkel szükséges kiegészíteni. A sablontár használata így nem csak az iratok gyorsabb létrehozását, hanem azok egységes sablon szerinti kialakítását is lehetővé teszi.

Lehetőségek

  • MS Word és Excel sablonok kezelése
  • Projekt dokumentumok létrehozása és kitöltése az alapvető projekt információkkal
  • Az iratgenerálás után szerkesztési, kiegészítési lehetőség
  • Adatmező és táblázat jellegű kezdeti adatfeltöltések
  • Egy irattípushoz több sablon is létrehozható
  • Dokumentum sablon életbelépési és lejárati dátumának kezelése
  • A sablon életbeléptetési folyamatának támogatása
  • Verzió kezelt sablonok

Előnyök

Mindig a megfelelő formában és tartalommal készül a dokumentumunk.

A sablonok létrehozása és módosítása ellenőrzött, jogosultsághoz kötött folyamat, így elkerülhető a helytelen tartalmú dokumentumok előállítása.

A sablonok változásait felügyelheti a a jogi részleg – elkerülve ezzel későbbi jogvitákat.

Lehetővé teszi a saját igények szerinti, önállóan testre szabható sablonok kialakítását.

Általános jellemzők

  • Testreszabott megoldások
  • Pénzügyi szervezetek igényeihez igazított, megbízható rendszerek
  • A megrendelő által tervezhető folyamatok és adattartalmak
  • A cég egyéb rendszereivel szorosan együttműködő megoldások

TÁJÉKOZTATÓ LETÖLTÉSE

Töltse le Craft termékünk részletes tájékoztatóját pdf formátumban!